söndag 14 juni 2009

Uppdatering...

Längesen man bloggade.... Men här kommer en liten uppdatering i alla fall.

I veckan som gått så har jag varit på dagis. Samt hos mormor. De på dagis trodde att jag hade ögoninflamation, så jag skulle vara hemma. men varken mamma eller pappa hade tid med det. =( så de lämpade av mig i sävsjö. Men det gör inget. Jag har roligt där!

I lördags så skulle vi gå till hemköp och köpa vaniljsås, fast vi tog bilen till Ica Kvantum istället. I Tranås! =) Det var en rolig stad. Det var student för gymnasiet när vi var där. Så jag dansade i vagnen när alla traktorer och lastbilar körde förbi flera gånger. Åt lite pizza också. Det är alltid gott.

På eftermiddagen så hjälpe jag pappa att såga ner ett träd på gården. Han ska fortsätta med det i veckan.

Idag så har jag träffat mina kusiner i Bodafors. Min faster är jätte tjock nu. Fast bara runt magen. Hon ska ha en bebis om en månad. Hoppas den bebisen blir lika busig som jag när den växer upp. =)

Imorgon är det som vanligt igen. Förutom på tisdag, då är det grillning på dagis. Ska bli kul att visa dagis och alla lekkamrater för mamma och pappa.

Det var allt för idag.

So long Suckers. -Theo-

Inga kommentarer: