tisdag 4 augusti 2009

Stadsparken i Jönköping












I söndags tänkte mamma och pappa att aktivera mig lite. Så då åkte vi till Stadsparken i jönköping.
De tänkte att jag ville gå runt och titta lite på djuren, dom skiter väl jag i, jag tittade på alla människor istället och hade fullt sjå med att hålla reda på dom.

Efter att moster Nina beslutat att hänga me oss så åkte vi till A6 istället och käkade lunch eftersom mamma och pappa trodde att jag var uthungrad, tji fick dom, jag hinner väl inte äta när jag måste hålla reda på alla människor.
Det fanns ju en massa att titta på!

Imorgon ska vi åka till öland....vi ska upp klockan 6 bara för att kunna åka vid 8...jag måste nämligen sova på vägen dels för att jag skriker och gnäller annars och dels för att jag är åksjuk....

THEO

Inga kommentarer: