fredag 2 oktober 2009

TV-Spel




Varje dag sedan Juni månad har jag kollat på Eksjö Stadsbiblioteks hemsida efter ett spel till Nintendo WII. Det har stått att de har beställt spelet, men det har inte trillat in. Så jag har mailat till dem och frågat, men de hade inte besked.

Igårkväll vid 22 tiden så kollade jag deras sida igen. DEN HADE KOMMIT IN! Men den gick ej att boka. Så idag när biblioteket öppnade vid 08.00, då var jag där. Lånade spelet direkt. Åkte hem och hämtade Theo. Lämnade han på dagis, hade en kvart till jobbet började. Självklart var jag tvungen att testa det. Det var ASCOOLT! Så ikväll ska jag söva Theo så snabbt det bara går.

Sen ska jag spela Guitar Hero Metallica!!!!!!

Bara så ni vet.... ifall någon bryr sig.. =)

/ So long Suckers. -THEOS PAPPA-

Inga kommentarer: