tisdag 23 februari 2010

GRATTIS PAPPA !

Idag är ingen vanlig dag för idag är det pappas födelsedag, hurra, hurra, hurra, hurra.

mamma säger att det är dax att börja se sig om efter en ny förmåga nu när pappa kommit över 30-strecket.
pappa säger att han oxå ska börja leta eftersom det bara är ett år kvar tills mamma fyller tant. dom är för roliga =)

vi har inte firat så mycket mer än att vi hämtade mat då varken mamma eller pappa hade lust att stå vid spisen idag.

dom har tjatat på mej att jag ska säga grattis så för husfridens skull så sa jag det.

sen ville jag ringa till morfar (fa som jag säger) så fort jag ser en svart volvo så säger jag fa.
men jag fick bara prata med mormor men det funkar det med =)

imån är det dax för dagis igen, imån kommer farmor o hämtar mej för mamma ska jobba 16-22. först är hon på kurs med jobbet hela dagen sen ska hon jobba kvällen.

alla ni där ute får hålla tummar och tår för min mamma för hon har nämligen slkt 2 jobb i Eksjö som hon hemskt gärna vill ha, och hoppas att hon kommer på intervju, ansökningstiden har inte gått ut än så än finns det hopp =)

nu ska jag gå och sova så jag orkar med dagis imån.

THEO

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på 31-årsdagen Magnus!!
Vi håller tummar och tår med Malin för ett nytt jobb./ Ramkvilla