fredag 7 maj 2010

Enya....









Veckan har innehållit kalas för gamla-mormor som fyllde 79 år i onsdags. Vi var där och jag höll låda förstås =) min syssling (tror jag det blir) var där cirka 3 veckor gammal, en liten Enya. Jag var jättenyfiken på henne och ville pussa och krama henne.
Jag sa till mamma att jag ville ha en bebis, en flicka och hon ska heta åtta =) mamma sa att jag var tokig =)

På lördag ska vi titta när kossorna släpps ut, det ska visst vara häftigt.

Sen blir det nog en natt hos mormor och morfar, de ville visst ha mej =)
Förhoppningsvis blir det lite lek med Arvid också men det är inget bestämt än.

På måndag ska mamma börja på ett nytt jobb, ett tag bara =)
Hon ska börja på Grindhem i Norra Sandsjö det är ett annat boende.
Mamma ser fram mot det jättemycket och tycker det ska bli jätteroligt !

Nu tar jag helg och önskar er en trevlig helg.
THEO

Inga kommentarer: