måndag 12 juli 2010

SEMESTER

Idag böjade pappa sin semester, underbart!
4 härliga veckor är nu här me massa gos och roligheter.

idag har vi varit hemma och tagit det ganska lugnt, det har varit för varmt för att göa något.
mamma var oxå ledig idag.

imorgon blir det Värnamo och 90-årskalas hos gammel-farmor. Hoppas hon har en massa tårta och kakor =)

imorgon kväll blir det grillning hos familjen Borg/bonnevier i Nässjö, var längesen jag träffade dom nu.

En liten Max blev det för kompisarna Elin & Ajdin.

I fredags kväll var jag och lekte med en ny kamrat. Filip, han är några månader äldre än mej men vi lekte jättebra. Vi grillade, åt godis och mamma och Emelie drack lite vin. Pappa var oxå med och Filips pappa Henrik.
En mycket trevlig kväll med nyfunna vänner =)

I lördags åkte jag och mamma till momor och morfar. Mamma skulle på återträff me sina gamla tjejkompisar och jag fick sova hos mormor och morfar. På natten kom mamma dit och sov med men det märkte inte jag förrän på söndagen att mamma var kvar!

Vi uppdaterar så mycket vi orkar och hinner nu i denna värmen. PUST!!!

Kram alla vänner
THEO

1 kommentar:

Hannah sa...

Grattis pappsen till semestern, du kunde nog inte timat det bättre i den här värmen =) kram