söndag 8 augusti 2010

Stackars mamma...

Mamma har varit jättesjuk hela helgen,magsjuka, så jag fick inte vara hemma.
Pappa har ju jobbat så mamma orkade inte ta hand om mej själv.
Hon har ju behövt sova mycket sen vill ju inte jag bli smittad.
Jag har spenderat helgen hos mormor och morfar istället, vi har haft jättekul. Gungat och varit på marknad och myst en massa.
Men idag är mamma på benen igen och känner sig bättre, febern är borta så idag ska jag få komma hem.
Nu har pappa bara 3 dagar kvar på sin semester sen är det tillbaka till verkligheten igen.
Det ska bli såååå roligt att komma tillbaka till dagis igen,jag har längtat efter mina kompisar. Jag har pratat om dagis hela sommaren.
Det är ganska skönt när man kommer in i det gamla vanliga igen med rutiner och så.
Man blir inte så slö.

Häromdagen när pappa och jag var hos min kompis Arvid och lekte fick pappa ett jordgetingstick och svimmade. Mamma kom dit efter jobbet och fick köra honom till doktorn men nu mår han bra.

Vi har köpt en ny bil också en saab, den är jättefin.
Nu ska vi bara sälja golfen också =)

Ha en bra vecka
THEO

Inga kommentarer: