lördag 28 februari 2009

Stackars mig....

Efter dagis igår så blev jag sjuk, fick feber och blev trött.
Mormor och morfar var hos mig en stund eftersom både mamma och pappa jobbade.
Sen när pappa kom hem så spydde jag upp allt jag hade i min lilla mage.
Sen sov jag men hög feber....Mamma och pappa blev oroliga och tog med mig in på akuten i Eksjö, men då hade febern gått ner och jag lekte i väntrummet.
Men jag är inte riktigt piggelin , jag har fått värktabletter av doktorn så vi får hoppas att det hjälper.
Mamma ska ringa bvc på måndag och kolla varför jag har såna här febertoppar nästan varje dag!
Idag ska mamma jobba så pappa och jag ska va hemma och mysa.

Sen ska jag sova hos mormor och morfar inatt för mamma och pappa ska ut och fira att pappa fyllt år och då får inte jag följa med! Men jag orkar nog inte det ändå.
Det är bättre att vara hos dom och bli ompysslad och bortskämd.

THEO

Inga kommentarer: