fredag 29 maj 2009

Ego-boy.....







Ibland är det bara så underbart att lägga upp lite bilder på sig själv, jag är ju så söt.
Nu är jag en stor kille för jag har varit hos frisören så nu tycker inte mamma och pappa att jag är någon bebis längre.

I helgen händer det grejer.
Både mamma och pappa jobbar hela helgen så då får mormor och morfar jaga mig.
Jag ska få följa med dom till Oskarshamn. Gammelfarmor ville åka dit och då fick jag hänga på.
Det ska bli roligt.

Annars är det lugna puckar i Eksjö.
Vi ser fram mot bättre väder bara.....

Ha en underbar pingst!

THEO

2 kommentarer:

Anton Christoffersen sa...

Hej Theo! Vad häftig du blev i håret :) Vilken fin lägenhet ni har, mamma gillade köket jättemycket. Hopaps att allt är bra. Kramar!

Sally sa...

Ååå, coola killen!! Lite vatten i den kalufsen och du kan göra stan...små "brudarna"(dina tjejer på dagis)kommer tycka att du är den sötaste på stan, men akta dig för tjejbaciller!! Hälsa mamma & pappa!! Kram