måndag 18 maj 2009

På besök i Ramkvilla














Igår var vi i Ramkvilla. Pappa skulle hjälpa dom med deras bredband men tydligen så gick det inte så bra.
Men i vilket fall som helst så fick vi superdupergod hemmagjord pizza och fika på det.
Jag var jättetrött så jag var gnällig mest hela tiden....somnade i bilen innan vi hade lämnat Ramkvilla och sov i drygt 2 timmar, då var jag trött!!!!

Idag har mamma varit ledig så då har vi tagit det ganska lugnt, tog en promenad i det underbara vädret....eller inte....det öste ner konstant....men poängen men den hemska promenaden var att jag skulle somna och det gjorde jag.

Denna veckan ska vi på loppis i Anneberg på torsdag sen ska vi till Vrigstad Marknad på lördag. Sen ska jag sova hos mormor och morfar lördag till söndag , mamma och pappa ska städa gamla lägenheten....inte så kul men måste göras.

Nä nu är det gosedax, idag har jag varit jättepussig och kramig, vet inte vad som har flugit i mig....men det går väl över!

THEO

1 kommentar:

Fröken Nina sa...

Hojta till när hotell Norra Strandgatan ska ta emot huliganen i sommar. Balkongen känns inte som ett alternativ, men Vätterna är långgrund!