lördag 2 januari 2010

Julafton! (igen)

Idag var farmor här och åt middag. Vi hade lite lillejul eftersom hon var sjuk när vi skulle firat egentligen.

Efter maten så var det dags för julklappar.

Jag fick en lastbil som var radiostyrd. Den kunde köra framåt, bakåt och tippa flaket. Den var jätte cool. Har lekt med den hela eftermiddagen.

Pappa är lite hänging.. han säger att han har feber och ont i bröstet. Jag tror inte på honom, jag tror att han är vek.

Han säger att det är synd att han har feber, hade det varit mamma som hade feber hade pappa kunnat ta hennes feber med en "speciell termometer"... Ingen aning om vad han menar med det.....

Imorgon ska jag träffa Love och Liam. Om pappa inte är för dåligt vill säga....

Aja, nu ska jag sova.

So Long Suckers! -THEO-

Inga kommentarer: