tisdag 26 januari 2010



Mamma är lycklig.
På lördag ska mamma och pappa nämligen till Gekås, det är himmelriket vad det gäller shopping säger mamma.
Jag vägrar följa med, det är bara en massa kärringar med sina sura män som är där.
Men jag tror pappa ser fram mot att handla lite med.
Jag spenderar mycket hellre min helg i lugnan ro hos mormor och morfar, där jag kan titta på tv, leka med bilarna och äta glass.
Jag skulle kunna leva på glass men mormor är strängare än mamma på hur många glassar jag får äta....=)
Men charmar jag ordentligt så brukar det gå =)

Jag har lärt mej prata massor nu, jag var lite seg i starten men nu jäklar händer det grejer, dessutom pottränar jag mej själv, det är inte illa....
tycker ju inte om att ha blöja på mej.

ikväll blir det mys i soffan, sen blir det sova, jag hostar massor på nätterna nu så varken jag eller mamma får sova. det bästa med att va lite "sjuk" är att jag får ligga mellan mamma och pappa.
Det är gosigt, på morgonen ligger vi och kramas och pussas läääänge =)

Ha en fortsatt bra vecka
THEO

1 kommentar:

Fröken Nina sa...

Du kan väl ringa och prata lite någon dag?