onsdag 10 mars 2010

Hipp hipp

Idag är ingen vanlig dag för idag är det mammas födelsedag! Hurra hurra hurra =)

Mamma och jag har myst hemma med lite fika nu på eftermiddagen.
Nu inväntas pappa för att äta lite god mat!

Mamma är sugen på thaimat eller kinamat....hoppas pappa vill ha det med. Sen blir det godis och Grey´s Anatomy, dock inte för mig eftersom jag sover vid den tiden förhoppningsvis.

Sen ska mamma och pappa mysa =) Det gör dom jämt tycker jag...men jag får va med på morgonen och mysa, jag trippar in till dom varje morgon nån gång mellan 5 och 7 för att få mej lite morgonmys! Tyvärr har jag obefintligt tålamod så det är snabbmys som gäller och sen upp och leka och nåde den som inte hänger med upp, den drar jag upp ur sängen!

Förresten kan vi rekommendera en film vi såg häromdagen eller 2 rättare sagt: Bröllopsfotografen och Luftslottet som sprängdes . Mycket bra båda två.

THEO

Inga kommentarer: