lördag 6 mars 2010

kalas




Imorgon ska vi slå till med kalas här hemma. Mamma och pappa ska firas. Pappa har fyllt och mamma fyller på onsdag.
Hoppas dom får lite paket som jag kan hjälpa dom att öppna.

Idag bär det av till Ramkvilla efter att pappa slutat jobba. Våran bil är trasig så Jocke ska laga den.
Jag tror vi får nåt att äta med, eller jag hoppas det i alla fall.

Annars är det bra här, jag pratar mer och mer för varje dag. Jag har fått dille på bilnycklar och ska alltid ha en egen uppsättning nycklar i handen när vi åker bil eller är ute och går.
Jag ska låsa allt, bilen, andras bilar, cyklar, möbler mm...
Jag är lite tokig!

Dagis är jätteroligt, jag säger inte ens hej då när jag blir lämnad, jag springer in direkt.
Häromdagen när jag blev lämnad så hade de andra barnen slängt ut massa leksaker på golvet, då sprang jag in, drog en djup suck och började städa!
Tänk om jag var så duktig hemma.....konstigt....

Nähä ut med er och njut av det underbara vädret!




THEO

Inga kommentarer: