tisdag 20 april 2010

Cykling och telefonterror...






I söndags fick jag en trehjuling av farmor som det var meningen att jag skulle ha hos henne men det skulle bara med hem efter fikat där i söndags. Det var bara för mamma och pappa att välja , antingen ska cykeln med hem eller så cyklar jag hem själv. Vi hade ingen cykelhjälm med oss så den fick snällt läggas i bagaget och följa med hem.
Hemma cykling jag som en stolle i hela lägenheten, mindre kul för päronen och deras hälsenor men jag säger tut-tut innan jag kör på dom, kan inte å för att de är gamla och osmidiga.

Något som jag fått dille på förutom glass efter dagis är att ringa moster Nina, jag pratar inte med henne särskilt mycket men jag lyssnar och andas häftigt...om inte Nina svara ringer jag mormor och morfar...idag ringde jag och berättade att jag cyklat.

Ikväll var det mys som gällde innan sängen, imorgon är det dagis igen =)

THEO

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha!! Som en snuskgubbe då typ=)