söndag 4 april 2010

Långfredag....





Nu är påsken snart över för den här gången.
Vi har hittat på en massa roligt.
På skärtorsdagen var la familia i Jönköping och letade efter rullgardiner till mitt rum, hittade dock inga tyvärr! Vi skulle även passa på att köpa vårskor till mig, hur kul var det då på en skala, resultatet blev nada skor i alla fall.....

På fredag lekte jag och pappa stålmannen.

Vi var ute och gungade.

Vi har haft familjen Tellt på påskmys på långfredagen.

Vi har varit på påskmiddag hos mormor och morfar på påskafton.
Jag har övernattat hos mormor och morfar.

Jag har lekt med Elvira och Ludvig (mosters nya killes barn )på påskdagen.
Jag har lekt med familjen Tellt idag igen.

Och det bästa av allt imorgon ska pappa och jag och Arvid, Celine och deras pappa Daniel åka och titta på traktorer!
Mamma ska jobba men inte så länge imorgon, hon har jobbat idag med,tycker det är trist när vi inte kan leka hela familjen.
Vi avnjöt dock en familjemiddag nu ikväll med mat från Keskins, det var mums det.

Nu ser vi fram mot den stundande våren och hoppas på mycket sol och värme.

Ha en trevlig vecka
THEO

Inga kommentarer: