fredag 28 januari 2011

ja,vi är kvar....









usch va dåligt med bloggande det har varit för oss....anledningarna är många,mamma och pappa jobbar jättemycket. Mamma jobbar extra på ett behandlingshem i Eksjö och pappa vaktar och så men vi mår bra och har det fint.
Jag älskar dagis och tycker om att spendera mina dagar där med alla mina vänner.

Ikväll ska jag sova hos mormor och morfar,mamma jobbar kväll och sen tidigt imån och pappa ska vakta ikväll men det är okej jag har med leksaker och filmer så jag klarar mej.

jag har blivit filmtokig,jag kollar på film nästan all ledig tid,det har jag ärvt av pappa =)

ha en trevlig helg

vi ser fram mot söndag då vi ska träffa hannah,jonas och lex leon,det var jättelänge sen nu =)

kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Theo! Har du snott nutellan från mormor? kram från "gammelmoster" Ia.