lördag 12 februari 2011

Senaste veckan!

I tisdags var jag, pappa och farmor i Jkpg och shoppade lite. Det blev ett besök på Max Hamburgarrestaurang också. På onsdagen åkte pappa till Jkpg igen. Fast denna gång var det med jobbet. Han skulle kolla in Husqvarnas nya sortiment på spisar och kylskåp. På kvällen så var det fin galamiddag med underhållning av David Hellenius, Julien, Henrik Hjelt, Playboys och September. Det var jättegod mat och bra musik. Dagen efter så var det dags att kolla in produkterna. Det var jättefina spisar och inbyggnadugnar. Efter det så åkte vi hem och jobbade liten stund. På torsdagskvällen var mamma och pappa på Komet. En liten grej som Familjecentralen kör för föräldrar som har lite jobbiga barn. Undrar varför mamma o pappa behöver gå på det??? :) Under tiden de var där så passade farmor mig. Precis innan mamma o pappa kom hem så satte jag på hällen och brände mina fingrar. Det gjorde jätteont. Men farmor och mamma lade min hand i ett glas med vatten. Pappa ringde Jourhavande Distriktläkarjour och frågade vad man skulle göra. Men vi hade gjort helt rätt att ha handen i vatten. Ett stolpiller åkte upp i röven också. Så smärtan försvann från fingrarna. Sen efter någon timme så somnade alla i sängen. Idag så är det bara två små blåsor på fingertopparna. Så det är inte så farligt. Nu ska pappa städa och tvätta bilen. So long Suckers! -THEO-

Inga kommentarer: