söndag 11 januari 2009

Imorgon är en stor dag.....

Imorgon är det dax för inskolning hos dagmamman. Så hela nästa vecka ska vi dit och hälsa på, så ska mamma och pappa lämna mig där själv några timmar på fredag men det kommer gå bra.

Idag har vi städat. Sen skulle vi ha pannkakor till middag men det är det äckligaste jag vet så jag matvägrade.

Jag har varit duktig och hjälpt till idag med städningen.







Jag har busat massor idag.Men nu är jag trött och gnällig så jag ska få gosas lite i mammas knä och se om jag kan somna lite.
Ikväll kommer kanske Elin & Ajdin hit och äter semlor.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, semlor... det lät ju inte helt äckligt. Nu gäller det bara att komma ihåg var de säljer de glutenfria semlorna nånstans...
Lycka till hos dagmamman, hon är nog snäll ska du se!

Anonym sa...

Hej Theo! Ha det så kul hos dagmamman. Var rädd om hennes näsa, jag har sårskorpor på min sen vi träffades sist. Kram från gammelmoster Ia.