lördag 24 januari 2009

Jag har inte tid....

Oj oj oj nu har jag inte bloggat på länge. Jag har fullt upp med att leka och va hos dagmamman och sova och äta och allt möjligt. Men jag lovar att bättra mig.

Härom kvällen när vi hade tråkigt så lekte vi med dammsugaren, mamma friserade mig med den, jag tyckte det var skitkul!

Det bleb tuppkam och allt möjligt, jag har långt hår nu men det går ju inte sätta mig i en frisörstol, det är tråkigt att sitta still.


Lite tveksam.



Dansar lite framför tv:n. Är alldeles galen i musik. Dansar till allt!




Förra helgen fick jag en ny säng, det går jättebra att ligga själv men jag måste dock ligga i samma rum som mamma och pappa. På morgonen när jag är lite gosesugen bara slänger jag mig ur min säng och kryper till mamma. Jag fick en leksaksspis också, den leker jag jättemycket med.
TACK Helena, Anders & Adam!







Jag ska bli kock när jag blir stor!



Nä tack för besöket men nu vill jag vara själv och leka på mitt rum så hej med er!
I helgen blir det lugnt, mamma jobbar så jag ska gosa med pappsen!
Kram /THEO







1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gums!
Men du har ju en kanonfin sida. Menar du denna? Jag kan inte blogspot.:-(
Sen är problemet att jag kan inte göra såna bilder själv utan har fått ta hjälp av en www.lightelegance.blogg.se
Hon har hjälpt mig med min sida så den blev såhär fin. Man måste ha t.ex photoshop för att kunna göra en sån bild.
Men om du går in på hennes sida och klickar Bloggdesign så vet jag att hon har en drive nu då hon gör bloggdesigen åt andra.
Fast hon gör iof sig bara på blogg.se oxå. Men du kanske menar att du vill ha en egen blogg där?

Förresten: Snart kommer jag! Wooohooo! Inte långt kvar nu!

KRAM