söndag 4 januari 2009

Mitt rätta jag!
















Denna helg så har jag och pappa varit hemma själva. Mamma har jobbat hela tiden. Det tycker vi är skönt, både pappa och jag. =)
I lördags så skulle vi åka till Jkpg, men vi fick inte igång bilen. Så pappa fick hiva i mig i vagnen och knalla ner till Mekonomen och införskaffa ett nytt bilbatteri. 1000 riksdaler kostade det. Billigt billigt billigt... NOT. Fast nu funkar bilen bra igen. Men på torsdag ska pappa lämna in den på Volvo i Eksjö och laga den för runt 10000 kr. Det är svindyrt! Men sen kommer den vara kanonbra! Tur det, för den ska besiktigas om fyra veckor.
När vi väl kom iväg till Jkpg så åkte vi till IKEA. Det var snuskigt mycket folk där. Men pappa visste vad han skulle ha. Så det gick snabbt.
Vi åkte till Biltema efter det. Men det sprang vi bara igenom. Det var så mycket folk.
På kvällen så slappade vi framför tvn med film och Mario Kart på Nintendot.
Idag så har vi kollat på TV och spelat Mario Kart. Det spelades i fredags kväll också förresten. Då var Martin & Dinah på besök här.

Efter lunch idag så hämtade mormor och morfar mig och tog med mig till Sävsjö. Både mamma och pappa arbetar imorgon. De vill inte att jag är hemma själv än. Fast det hade jag klarat med bravur!

När dem kom och hämtade mig idag så var jag klädd som Superman! Musklerna är inte påsydda på dräkten som andra mesar har. Utan dessa är riktig vara! Jag och pappa brukar träna på kvällarna. Då blir man så stark!
Ny vecka imorgon! Bara att köra på. Veckan efter är det dags för inskolning hos dagmamman. Ska bli jätte kul att leka med alla andra barnen!
Nu ska pappa kolla på Burn Notice.
So long Suckers. -Theo-

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad söt han är. Å vad stor han har blivit