tisdag 30 december 2008

Familjeträff

Lördagen den 27:e december var det dags för knytkalas med heeela familjen eller ja nästan i alla fall, det var några bortfall.
Tillställningen hölls i Ramkvilla mellan klockan 17 och 23.
Det var en mycket lyckad kväll med massa trevligt sällskap och underbar mat. Jag fick som vanligt vara i centrum och det är då jag trivs mest.

Jonatan



Simon



Anders, Helena och jag.



Adam, Anders, Helena och jag. Kvällen avslutades med att titta på Mamma Mia, Adams favvofilm för tillfället. Jag tyckte också om den eftersom det var en massa musik så jag kunde ta en svängom på golvet.







Det var meningen att det skulle bli ett kort på familjen men eftersom pappa är så glad i att va me på kort så blev det som det blev.




3/4 av familjen Alfredsson.








Lotta och gamla-mormor.









Sanna & Tobias vovve Nelia. Den slickade mig i ansiktet flera gånger men det var en väldigt snäll vovve som jag kände på lite.




















Sigge fick vara med lite med.


























Nu är jag trött på kameran....











Evelina & Jonatan hade fått Mario cart i julklapp och pappa var inte sen att prova.Gissa vad som inhandlades för julklappspengarna igår????














Tobias ,Simon och morfar.













Mamma.


















Mys med Ia.







Det var en mycket mycket rolig kväll och vi hoppas på en repris!
Jag var helt slut efter kvällen och sov över hos mormor och morfar.
Jag får inte komma hem förrän imorgon eftersom mamma och pappa jobbar och jag får inte vara själv hemma.
Mamma & pappa håller på att längta ihjäl sig efter mig just nu vet jag men jag kommer snart hem!
Mamma ska jobba hela helgen men pappa och jag ska till Jönköping på lördag, Jag ska få ett litet bord och två stolar från Ikea.
/THEO







2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ja,det kommer en repris, men då ska det vara sommar och varmt så vi kan bada! Träna nu på Mario kart så ska vi ta en turnering sen!!

Ha det så gott! / Familjen Sjöstrand

Anonym sa...

Shit vad alla systrarna Borg (?) är lika! Det är helt sjukt!
Verkar som en trevlig fest!
Gott nytt 2009 på er!