torsdag 4 december 2008

Tävling!

Vill ni vinna två biobiljetter?

Då ska ni testa tävlingen som jag har här på min blogg.

Är du med?

Fråga nr 1: Vilket datum är pappa Magnus född?

Fråga nr 2: Vad jobbar mamma Malin som? (Titel eller liknande)

Fråga nr 3: Hur många dagar kommer jag att vara på julafton?

Fråga nr 4: Vad heter femte James Bond filmen?

Fråga nr 5: Vad är mitt mellannamn?

Fråga nr 6: Vad är min favoritleksak? (Kan vara en bil, kudde, tvdosa, mjukdjur.....)

Fråga nr 7: Vad heter huvudskådisen i Transporter och Transporter 2?

Fråga nr 8: Vilken färg är det på vår bil?

Fråga nr 9: Vad heter mina två kusiner?

Fråga nr 10: Vilken är pappas favoritdryck som han inte får dricka igentligen? (Fast som han dricker varje dag i alla fall)

Maila svaren till Magnus eller Malin så fort ni bara kan. På söndag så drar vi en vinnare som får två biobiljetter på SF.

/ So long suckers. -THEO-

PS: Är ni av det täckta könet så tycker pappa att ni ska anmäla er till hans jobb som har tjejkväll den 10/12 kl. 19.00 på Bimab i Eksjö. Det kostar ingenting, ni får gratis vin, specialpriser på hushållsprodukter samt träffa en massa andra kvinnor och prata skit. Så ring 0381-12000 nu och anmäl er! DS.

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit, vilka svåra frågor! hihi

Inte lönt för mig att ens försöka, men får trots allt passa på att önska er en Trevlig Helg!