torsdag 4 december 2008

Min första vecka med pappsen...

Nu är pappa hemma och myser med mig på dagarna då mamma är på jobbet. Självklart tas det kort även då.
Går med min vagn gör jag ibland när lusten faller på.

Gröt är gott!















Ibland är jag arg som ni kanske vet, men jag är ju lika söt för det....




2 sekunder efter...




I´m a rockbaby....



Lite småsur igen.



Pappa och jag har varit sjuka i veckan då har det sett ut så här... stackars oss...men nu är vi på benen.





Idag har pappa och jag varit i Jönköping på Bilotema och så hälsade vi på moster Nina på jobbet.




Matdax i bagaget ,jag fick dock inte smaka av chokladen som pappa vann på julskyltningen.




Eftersom pappa somnat som ni kanske ser i bakgrunden så är det jag som har makten över tv-dosan.







Så här trött kan man bli efter en lång dag med massa lek och bus. Helt utslagen!



















Jag ser ut som pojken som gör reklam för Räkost!





Jag har inte riktigt fattat hur man ska göra med den här än utan kör över mina fötter...



Imorgon ska vi till Banken och tömma min spargris. Mamma är ledig till på tisdag så nu ska vi mysa.
/THEO
























Inga kommentarer: