torsdag 18 december 2008

Uppdatering...

Nu kommer ett inlägg utan bilder.
Kortläsaren är utlånad nämligen.
I vilket fall som helst så ska jag nu berätta lite vad jag gjort de senaste dagarna.
Idag har pappa och jag varit i Eksjö en sväng, vi var bland annat på pappas jobb och hos farfar.
Mamma har jobbat sen var hon på julbord med jobbet, det hade varit mycket trevligt och mycket gott sa hon visst.
Sen kollade vi på Bonde söker fru.

I veckan har jag varit hemma med pappa när mamma jobbat.
I helgen ska både mamma och pappa jobba så imorgon bär det av till mormor och morfar.

Imorgon ska vi förhoppningsvis få reda på vilket dagis eller vilken dagmamma jag ska va hos, har stått på kö sen i maj.....

Jag har haft ont i magen i några dagar nu, jag springer runt och släpper luft som det så fint heter.
Ibland skriker jag en stund när det gör alldeles för ont, hoppas att det går över snart.

Förresten BIG NEWS!!! Jag går nu! Jag har ju inte tyckt att det varit så spännande att lära mig det så det har ju bara blivit några steg då och då men sedan förra helgen så går jag nu mest hela tiden. Jag var bara lite seg i starten sa pappa.

Imorgon ska pappa och jag till fotografen och hämta mina nya kort, det ska bli kul.
Vi skulle visst till OnOff och hämta lite kort med.

Nu börjar julkorten trilla in, det är roligt det, hoppas vi får många. Vi skickade ganska många.

Nä nu säger mamma att jag inte får sitt vid datorn mer och att det är dax för välling sen sova, ahh va tråkigt, men det är bäst att lyda....det är ju trots allt hon som ringer tomten om jag inte varit snäll.....Pappa har visst direktnumret...

Sov Gott
THEO

1 kommentar:

Monixx sa...

Hej svejs!
Jodå, det var Metallicas One, men det var en som svarade ett par minuter före. Första rätta svaret får poäng. :-)
Men bara försöka igen! Ny låt ute nu.
Kul att du är med oco tävlar. ju fler deltagare desto roligare.
Ha en bra kväll!
Mvh monixx