lördag 7 november 2009

Första kalaset....












På tisdag fyller jag ju som bekant hela 2 år och detta firas nu för fullt i helgen!
Idag har farmor,farfar & Berit, Markus, Staffan & Kristina och moster Nina varit här och grattat mig. Jag fick jättemycket bra saker bland annat en vinteroverall och en cykelhjälm.
Mamma hade gjort en kanongod tårta med non stop på, jag åt mest nonstopen....
Imorgon kommer mormor och morfar och resten av släkten, kan inte räkna upp alla här, det orkar jag inte.

Jag låter bilderna tala för sig själva. Men som ni ser så somnade jag utan nån större vaggning efter en hektisk kalasdag!

THEO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Theo på 2-årsdagen (i förskott) :) Gud vilken tuff frisyr han har! Den dagen Leon får hår ska han få en tuppkam;) Kram på er /Hannah

Marie sa...

STORT GRATTIS på födelsedagen!! Såg dig i tidningen i lördags. Vad fin du var på bilderna, i hatt och allt. Men 2-års dagen ska firas med "pompa" eller "bompa"(Bolibompa)kanske?? Kram från oss på Taggsvampsvägen i Aneby
P.s Ha en fortsatt kul dag!!