måndag 23 november 2009

En liten pepparkaksgubbe....








Häromdagen tänkte mamma att vi skulle ta ett kort till kommande julkort....
Iförd endast mitt förkläde hade mamma en plan för hur det skulle se ut, efter cirka 200 tagningar av kort så gav mamma upp, hon insåg att jag inte hade lust att posera....
Men men ett kort blev kanonbra och ska nu bli ett julkort!

I helgen har jag varit hos mormor och morfar, mamma och pappa hade loppis i lördags och det gick kanonbra, 3000 kronor rikare blev de vilket resulterar i mer julklappar till mej.

På lördagskvällen var de hos Daniel och Jessica och åt thai-mat och drack vin och spelade kort. De hade haft jätteroligt! Pappa hade saknat mej massor under kvällen men som tur var så kunde han gosa med Arvid och Celiné en stund innnan de skulle sova!

Det är så roligt att vi har dom, eftersom jag och Arvid är ganska busiga så leker vi jättebra ihop och mamma och Jessica leker bra ihop med :-)

Idag blev jag skitarg på mamma när hon lämnade mej på dagis, det var lek ute på gården och jag fick inte ha med mig min bil ut eller min napp, jag blev skitarg och ville åka hem, men det gick ju inte. Jag var ledsen och mamma blev ledsen....

Idag kommer morfar upp en stund och ska passa mej för mamma ska på Viktväktarna i Nässjö och jag får inte följa med, taskigt.....
Annars är det jobb och dagis som gäller denna veckan.

THEO

Inga kommentarer: