tisdag 8 december 2009

En anledning till att vi är så fruktansvärt dåliga på att blogga emellanåt är att när mamma och pappa tar fram kameran så blir jag galen om jag inte får den...
och många som läser denna blogg vill gärna se på lilla mej....

på torsdag ska vi ha luciafest på dagis och kan då förhoppningsvis fotografera lite.
imorgon ska mamma och pappa på julfest så då får jag snällt spendera natten hos mormor och morfar.

jag sover numera hela natten i min egen säng, går in framåt sex-tiden och pratar lite med mamma och pappa de är dock inte lika pratsugna så jag får snällt lägga mej i mitten och försöka somna om....inget roligt att vara uppe själv.

annars är det lugna puckar, blir kalas hos moster Nina på lördag, har köpt en jättefin sak till henne...
hoppas hon har gott och framförallt mycket fika :-)

THEO

Inga kommentarer: