söndag 20 december 2009

Den gångna helgen!






I lördags så var pappa och jag i Taberg och hämtade en liten julklapp till oss alla tre. Det var en möbel till sovrummet. Självklart så somnade jag i bilen.. =) det är så gott att sova till dånet av vägen och musiken.

På kvällen åkte vi till Sävsjö och lämnade min säng. Jag har en riktig säng nu. 90x200. =) Vi fick kvällsmat där också. Pappa hade beställt en köttgryta av min mormor, men vi fick nöja oss med en paj. Det var väl helt ok för den här gången, men nästa gång ska det banne mig finnas en köttgryta på bordet när vi kommer dit!!! =)

Idag så har pappa och jag varit hemma och busat mest hela dagen. Mamma har jobbat idag med, precis som igår. Vi har bara varit ute två gånger. Det är alldeles för kallt för att vara ute och leka. I lördags på väg till Taberg så visade termometern -18 grader! Rätt kallt.....

När jag sov i vagnen idag så hittade pappa mig sovande halvt utanför... =) Men jag märkte inget, utan sov bara vidare.

Nu ska jag sova! Imorgon är det dags för dagis igen. Sen är det bara tre dagar kvar till julafton!!!! Hoppas jag får massa paket!

/ So long suckers! -THEO-

Inga kommentarer: