onsdag 16 december 2009

Snart är det jul.....







Att nu är det inte långt kvar tills tomten kommer åh va spännande det ska bli.....
Granen ska komma på plats i helgen och klapparna som tomten lämnat här eftersom han har så mycket att bära på på julafton ska läggas under granen.

Undrar om jag kan hålla fingrarna borta från klapparna?!

Maten ska inhandlas så vi bara kan äta och njuta hela julen!

Annars är det lugna puckar här, mamma och pappa har varit på utvecklingssamtal på dagis idag, jag sköter mig som jag ska, ska bara sluta dra flickorna och pojkarna i håret sen är jag perfekt =)

Veckan blir lugn, mamma jobbar varje dag så pappa och jag ska mysa lite i helgen, vi ska nog städa bilen och tvätta bilen och så.
Sen kanske vi kan cykla lite med, ska fråga pappa det.

Ha en trevlig väntan på tomten =)

THEO

1 kommentar:

Love och Vanja! sa...

Detsamma detsamma,god jul på er!