torsdag 19 november 2009

Som vanligt....







Som vanligt så är vi dåliga på att hålla den här bloggen vid liv....
Men men update:
* jag har tagit kort på dagis och vi ser med spänning fram mot detta resultat :-)
* jag har haft inte mindre än 2 kalas när jag fyllde år!
* jag har lärt mig säga vov och mjau
* jag har vaccinerats mot svininfluensan
* jag har lekt med min bästis Arvid, är alltid lika roligt :-)
* jag har gosat med mammsen och pappsen
* jag har spenderat ett par nätter hos mormor och morfar och blivit bortskämd
* mormor har lärt mej att skåla när man dricker saft :-)
* dagis rullar på för min del och jobben rullar på för mamma och pappa...
* jag ska få en stoor säng eftersom jag inte kan ligga still på nätterna så är det lika bra att jag får en riktig säng att rulla runt i...

Jag fick MASSOR av presenter när jag fyllde år, kan inte skriva allt här, det orkar jag inte men jag vill säga STORT TACK för alltihop!

hoppas allt är bra med er där ute!
THEO

Inga kommentarer: