måndag 13 oktober 2008

Olika stadier...

Sammanbiten
Sketglad
Busig
Förbannad
Bedårande....

Som ni vet så har jag väldigt mycket minspel.
Jag kan växla humör 5 gånger på 30 sekunder.
Humöret har jag fått av mamma.Jag är envis som få. Men vad gör väl det när jag är så här söt.

Snart kommer pappa hem från jobbet. Då blir det mys. Kanske blir en liten promenad men vädret är ju inte så kuligt......vi får se vad som händer. Nu ska jag i alla fall sova en svänga.
Måste orka vara uppe till 21 då det är mitt och pappas favvo-program CSI.

Kram THE One and only

4 kommentarer:

Fröken Nina sa...

Så du menar att din mamma har humör?? Ha ha ha ha ha - det har jag aldrig märkt. Ha ha ha ha! :D

Anton Christoffersen sa...

Hejsan Theo och Malin! Det ska bli jätteroligt att få eget rum, äntligen :) Eftersom min mamma och pappa inte bor ihop längre så har mamma flyttat ut sin säng i vardagsrummet. det ser lite konstigt ut men hon ska sätta upp ett draperi och skärma av så det blir som ett litet rum där bakom :) Ditt rum är jättefint tycker jag, är du där inne och leker mycket? Ha det jättebra! Kram

Anton Christoffersen sa...

Ja, jag vill jättegärna leka nån dag nästa vecka. Vilken dag passar er? mamma har skola på torsdag och fredag så då kan inte vi men annars går det bra vilka dagar som helst. Kram Anton

Anonym sa...

Ok.. jag får väl avslöja då! ;-)
Inte så spännande faktiskt. Bara personlig assistent. Det som var ute på AMS, i Eksjö. . hihihi
Ha det bäst och krama lillkillen från Monixx.
KrAm!