fredag 31 oktober 2008

Vintern är här....

Nu har snön kommit..... Igår var mamma och jag hos mormor, då kom snön....
Mammas kusin Jonatan var där oxå och Evelina och Lotta. Dom har lov från skolan nu så då ville de komma och gulla lite med mig.




Jag är en liten skitunge.





Lekte lite i lekrummet hos mormor, det är roligt det.





Jag och morbror Mattias. Vi är så duktiga på att posera.


Jag och Lotta.


Även Helena , Adam, gammelmormor , moster Nina, morbror Mattias , morfar och gammelfarmor var där och gullade med mig och fikade. Det var en mycket rolig dag.
Efter jobbet kom pappa dit , vi var ju tvugna att byta däck på bilen innan vi skulle åka hem.
När vi skulle åka hem blev jag jättearg i bilen. Jag skrek och skrek, mamma tyckte det var jättejobbigt eftersom det bara gick att köra i 30 km/ h.
När vi kom utanför Grimstorp så skrek jag så högt jag bara kunde och sen spydde jag som en liten gris. Det sprutade ur mig som bara den.
Mamma fick tvärnita och köra till kanten och ta den mig från stolen då spydde jag ner mamma och bilen.
Usch va hemskt det var! Vi ville ju bara komma hem
Men nu är vägarna fina igen.
Nu är det helg och pappa är ledig så då blir det mys!
Ha en trevlig helg allesammans
Kram Theo







5 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackars liten plutt och må så illa i bilen.
Skönt att ni tog er hem iaf, det var läskigt väder att köra i har jag förstått.
Nu vill jag ha sommar igen! ha ha

Fröken Nina sa...

Jahaja! Jag blev inte ens omnämnd?! Eller bildpublicerad?! Tycker din mamma ska lägga ut bilden på henne och syskonen där brodern smyger i bakgrunden! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Anonym sa...

Åfy.. jag vet hur det är! Jag blev åxå åksjuk när jag mamma och Ebba åkte till Skövde för att ta av Ebbas gips. Bråttom hade vi åxå. Spy i hela baksätet.... och hela mig, fy det var inget roligt.... det var skönt att ni kom hem hela, kanske ej så rena dock.
William och Lollo

Anton Christoffersen sa...

Hej Theo och Malin. Vi mår mycket bättre nu, skönt det. Onsdags natten var inget rolig alls...Nu har vi smittat ner moster Jennies familj också... Typiskt, men det smittar ju så lätt. Ska vi träffas någon ag nästa vecka, kanske inte gå till parken men vi kan ju hitta på något annat, om ni vill? :) Trevlig helg. Kram Anton och Anna

Anonym sa...

Hejsan!
Du har blivit utmanad av mig på min blogg. ;-)
http://monixx.blogg.se
// Monixx