torsdag 16 oktober 2008

Tittut...

Hej alla glada....Jag ville bara bjuda på lite underbara bilder , på mig förstås.
Mamma och pappa tycker att jag har blivit så stor och kan inte fatta att jag snart fyller 1 år. Jisses!
Så här ser det ut där vi sover. Hela familjen i en säng men det är mysigt.
Häromdagen var mamma och jag nere på mammas jobb en sväng, då fick jag spela lite på deras piano, det var roligt.

Badkillen. Häromdagen fick mamma inte upp mig ur vasken, jag vägrade, jag ville ju bada. När mamma såg att jag började skaka så slet hon upp mig och virade in mig en handduk, jag blev skitarg.
Här skulle jag kunna sitta en hel dag om jag bara fick.

Dagdrömmer.
Nu är det snart helg igen, tiden går fort som bara den.
Pappa jobbar på lördag, det är inte så kul men det får gå. Efter att han har jobbat ska vi till Jönköping och slänga mig i en lövhög är det tänkt.
Det ska bli fotografering i stadsparken, och träffa moster Nina och hennes kille förhoppningsvis.
Blir nog en fika eller mat någonstans oxå, vi får se.
Eftersom moster inte har haft nån tid för mig på länge så tycker jag att hon ska kompensera det med en present eller vad tycker ni?!
Ikväll är det soffmys!
/THE One and only


2 kommentarer:

Fröken Nina sa...

Din lille skitunge. Självklart har jag en present till dig! :D Puss puss!

Anton Christoffersen sa...

Hejsan Theo! Tisdag passar bra för oss :) ska bli roligt att träffas igen, var ju längesen nu. Jag älskar oxå att bada, både i badkaret och i bassängen i simhallen.
Ha det så bra. Kram Anton