fredag 24 oktober 2008

Veckan som gått...så här långt...
















I söndags så var vi hos farmor och åt middag. Det var trevligt...
Under veckan har det inte hänt mycket nytt. Bara varit som vanligt.
Idag fick pappa komma hem efter några minuter på jobbet. Mamma hade sån tandvärk, så pappa fick köra henne till tandläkaren i Eksjö. Självklart var jag med också. Det var spännande med allt folk i väntrummet och alla maskiner i rummet. Sen åkte jag och mamma till Sävsjö, pappa till jobbet. Inatt sover jag i Sävsjö så mamma får sova. Hoppas hennes tandvärk går över tills imorgon. Sen ska hennes tand ut nästa vecka. Fast då får jag inte följa med.

Ha det gött alla.

/ Theo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å fy stackars din mamma ge henne en x-tra kram...

Anonym sa...

Åh tack så mycket, vad glad jag blir :) Skönt att någon håller med, jag kan inte förstå detta eviga tjat om att det är bättre för barnet att vara född i januari. Precis som om någon tagit skada av att vara född i slutet av året. Helt galet! Det är verkligen irriterande när till och med barnmorskor säger: "hoppas bebisen kommer i januari". Det viktigaste för mig är att barnet mår bra! ..
Vilken söt liten Theo :)