måndag 16 mars 2009

Hemmadag!

Idag har mamma varit ledig så vi har varit hemma och myst hela dagen.
Vi har ätit pizza och fikat.
Jag fick smaka på Hawaii med sås på, det var mumma det.

Sen har vi busat.


















Imorgon ska jag till dagis igen , det ska bli roligt!






Jag har kört lite polisbil med. Men jag åker mest bakåt, har inte fattat hur man gör riktigt.
Sen kör jag över mina egna fötter, då skriker jag!
Inatt blev pappa arg på mig och mamma.
Jag vaknade och grät, hade mardröm, men det gick över med lite vatten och en kram.
Han sa att mamma snarkade men mamma säger att hon inte gör det.
Då tog pappa fram sin mobil och där han hade spelat in mammas läten.
Mamma sa att hon är förkyld, end of discussion....

















Ikväll blir det familjen annorlunda och sen CSI sen sängen.....mysigt...
pst.jag ligger fortfarande mellan mamma och pappa det är mysigt.













Ha en bra vecka allihopa!
Kram THEO





1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi roliga kort =) Klart jag lämnar en plats till dig om du vill komma =) tis 7 april kl 18 säg till någon mer om du vill. Osa senast den 3 april.

=)