torsdag 19 mars 2009

Snart helg

Idag har jag varit på dagis, det är jätteroligt.
Jag har sovit en halvtimme under hela dagen, hinner inte sova när jag ska leka.
Nu är jag ledig fram till måndag.

Imorgon ska mamma och jag åka till mormor och morfar. Sen ska mamma jobba i helgen.


Pappa ska också jobba fast bara på lördag så jag ska va hos mormor och morfar fredag till lördag.
Mamma ska jobba nästa helg med, det är bra att hon jobbar lite extra, jag behöver en ny vårjacka.
Har hittat en på Lindex som jag (läs mamma) vill ha, det är en supercool skinnjacka.
Nu ska jag ta helg!
Ha det så bra allihopa och hoppas att ni får en rolig helg.
/THEO

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Va kul att du vill ta en fika =) men kan vi boka in något till nästa vecka? har bokat in lunch imorn.

Kram

Elinpelin sa...

Hej hopp!
Så söt du e din lilla knubbis!! vill ju bara käka upp dig!!!! ;)
Hälsa mamma att hon måste börja ladda för streaplers nu!!! :D

Ha en skön helg lilleman!!

Kramar från tant Elin

Anonym sa...

Ha ha ha ha! Jag dör vilken söt bild på dig längst upp!

Kramelikram!