torsdag 5 mars 2009

Jag är inte katig....

Nu ska jag berätta vad som har hänt lille mig.
Jag har lunginflammation och öroninflammation!!!!!
Kan det bli mycket värre?!
Efter att en fjärde läkare tittat på mig och efter att ha blivit röntgad så är det nu konstaterat, jag är sjuk!
Vi har åkt in och ut mellan olika sjukhus och barnmottagningar, mamma och pappa har suttit i telefon med diverse sjukhuspersonal. Nästan en vecka tog det för att få en diagnos.
Nu har jag fått medicin så nu ska det väl ge med sig förhoppningsvis.
Men jag kan lova er att jag är inte katig, jag sitter jämte mamma i soffan mest hela dagarna och tittar på tv.
Jag får allt jag orkar be om just nu i drick och matväg men det spelar inte så stor roll för jag har ingen aptit....
Nu ska jag vila.

/THEO

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla gubben är du så sjuk! Hoppas att medicinen hjälper snart så att du blir frisk och pigg! Krya på dig
Kram Lollo och William

Anton Christoffersen sa...

Ojdå, stackars dig! Hoppas att du snart blir frisk...:) Kram Anton

Anonym sa...

Men neeej, lille plutten då.. Det lät ju inget vidare alls. Förstår om det inte är så kartigt nu då.
Krya på dig, lille vän..
Kram önskar vi alla.

Elinpelin sa...

Men lille hjärtegrynet då!! Det var inte alls kul! Håller tummarna för att du snart kryar på dig!!!!

Tant Elin skickar en puss

Anonym sa...

Oj, vilken tur att dina föräldrar stod på sig!
Krya på dig!
Kram från oss i Bankeryd

MissyElliot sa...

Stackars liten. Hoppas att du blir bättre nu när du fått medicin...