måndag 7 september 2009

Aj...

Inte nog med att Akuten fick sig ett besök igår kväll.
Inatt spydde jag som en liten kalv. Heeeela sängen, tänk då på att jag ligger i mitten....
Hela pappas sida av sängen var fylld med spya. Allt fick läggas i tvätten.

Jag hade jätteont i magen och har feber så vi har sovit väldigt oroligt inatt.
Pappa fick ligga upp o ner i sängen för att undvika eventuella rester av kräk.
Mamma låg precis på kanten och jag låg bara och snurrade runt.
Mamma har masserat magen på mig hela natten, det var mysigt!

Mamma ska jobba fram till lunch idag så är pappa hemma med mig sen kommer mamma hem och då får pappa jobba!

Nu vill jag bli frisk.
Det positiva med att va sjuk är att jag får äta precis vad jag vill och får en massa mys :-)

THEO

1 kommentar:

Marie sa...

Men stackars lilla gubben!! Kanske fick du även hjärnskakning av smällen?? Det är ganska traumatiskt att vara liten kille och slå sig. Drick mycket och vila. Så är du snart på benen i full fart igen. Många kramar Marie med familj.
P.s Hälsa mammma och pappa!!