söndag 20 september 2009

Helgen har spenderats hos mormor och morfar, hos farmor och framförallt hos mamma och pappa.
Mycket gos har det varit och mer blir det väl ikväll när vi går och lägger oss.
Mamma har jobbat idag så jag har fått hänga med farsan men vi har tagit det himla lugnt.

På onsdag ska jag till mormor och morfar och sova där i 3 nätter.....mamma och pappa ska på romantisk weekend torsdag till lördag!!!!
Fast pappa ska på lite utbildning med jobbet också men sen ska de kanske gå på stan lite med, de har säkert med sig en massa presenter hem till mig, minst en.

Jag tror och vet att de kommer att sakna mej som sjutton, jag hade fått följa med om det inte hade varit för att pappa ska på utbildning och så, det blir inte så roligt för mig....

Men en annan gång så!

Hoppas alla ni har haft en trevlig helg.
Imorgon är det dax för dagis igen det ska bli skojigt!

THEO

Inga kommentarer: