måndag 7 september 2009

Hjärnskakning

Efter telefonkontakt med olika instanser såsom barnmottagningen är det ett faktum.
Jag har hjärnskakning för första men säkert inte sista gången i mitt liv.

Märkligt att de på akuten i Eksjö aldrig frågade om jag slog mej nån mer stans förutom hakan.
Oroliga föräldrar tänker inte på att vi ska va både oroliga och va läkare samtidigt....
Skärpning!

Men men dagen har flutit på bra.
Jag har sovit, lekt lite försiktigt, gosat massor och längtat....på morgonen saknade jag mamma och nu saknar jag pappa.....
men snart är det kväll!

THEO

2 kommentarer:

Marie sa...

Som ursäkt för det säger läkare och sköterskor att det är vi föräldrar som känner våra barn bäst. Det var jag och Christofer som satte diagnos när Hugo låg på barnakuten i Jönköping, avsvimmad-kräktes blod... Läkarna tryckte på magen och Hugo bara spydde och blev sämre. Det slutade med akut operation för fel på tarmarna. Men tveka aldrig på att söka hjälp!!!! Det finns underbara läkare och sköterskor.

Anton Christoffersen sa...

Hoppas att du snart blir bättre Theo! :) Vad otäckt att du ramlade så illa...