söndag 6 september 2009

Akuten

Idag gick det inget bra när jag var ute och lekte.

Jag var ute och åkte på min polisbil och åkte jättefort och skulle titta bakåt, då stöp jag i backen och fick ett stort jack i hakan, det blödde massor och ont som attan gjorde det.

Mamma och pappa försökte plåstra om mig men de gav snart upp och insåg att det behövdes uppsköa läkarvård för detta.

Upp till akuten där man som vanligt får vänta, vänta och åter vänta.
Mamma blir vansinning på vården i Sverige och tycker att det är under all kritik!
Hon tror man kommer att få köa för att dö en vacker dag.

I vilket fall som helst så fick 2 kvinnor plus pappa tvångshålla mej när det skulle rengöras och tejpas ihop...stort plåster på hakan har jag nu! inte alls kuligt.

När vi kom hem fick jag en massa gos av både mamma och pappa sen fick jag somna i mammas famn, det var mysigt.
Jag skulle visst få sova i mitten inatt, härligt!

THEO

Inga kommentarer: