söndag 7 november 2010

Kalas 1.




Idag har jag haft mitt första kalas av 3.
Farfar & Berit var här och av dom fick jag en bil och påslakan med bilar på och pengar.
Av faster Malin & Tommy och kidsen fick jag en radiostyrd bil som jag körde jättemycket med hela kvällen och en bok om grävmaskiner bland annant.
Av pappas farbror Gunnar & Bibbi fick jag en grävmaskin i duplo.
Av gammelfarmor Inez fick jag pengar och en trisslott tyvärr utan vinst på.

Vi hade fixat en jättefin tårta av en tjej som heter Linda som är superduktig på att fixa fina tårtor och annat.
Den föll alla i smaken =)
Ska bli spännande att se vad Linda hittar på för kul till nästa söndag!

Imorgon är det ny vecka med dagis & jobb igen.

Men redan på onsdag är det dax för nästa kalas, bloggar mer efter det.

Trevlig vecka
THEO

1 kommentar:

Hannah sa...

Ja den tårtan ser inte helt fel ut =)