torsdag 4 november 2010

Tandläkaren

I tisdags var jag hos tandläkaren.
Mamma och jag hade övat hela kvällen innan hur man ska göra när man är hos tandläkaren, att man ska visa tänderna och så.
När vi kom dit visade det sig att jag knappt behövde öppna munnen, det var mer prat om hur man ska sköta sina tänder.
Jag tycker inte det var särskilt roligt där så jag sprang mest runt.
Jag fick en tandborste och en liten tub tandkräm i alla fall.

På kvällen var min kompis Lex Leon här, vi bjöd på underbara scones, alla mumsade glatt i sig.
Vi ska till dom imorgon på lite fredagsmys,det blir nog att kolla på Idol och äta en massa gött, det har en tendens att bli så när vi träffas hehe =))

På söndag är det dax för mitt första kalas, jag fyller ju 3 på onsdag om ni nu har glömt det =))
Tårta är beställd, inbjudningar utskickade så nu längtar jag till paketöppning =)

Eftersom jag är ganska populär så brukar det bli ganska mycket paket till mig.

I söndags var vi i Taberg och firade mina låtsas-kusiner Elvira & Ludvig, massa gott fika men jag hade en massa spring i benen så jag hade svårt att sitta still men roligt var det, som alltid =)

Jag är lite lite förkyld för tillfället och hostar en del på nätterna men det går bra ändå eftersom jag får ligga jämte mamma och pappa när jag inte är helt piggelin =)

Ha en trevlig höstdag
THEO

Inga kommentarer: