torsdag 11 november 2010

Kalas 2.

Igår var det dax för kalas nummer 2. Pappas moster Kristina och Staffan var här. jag fick en jättefin tröja, ett målarblock och en cool bil.
Jag har inte hunnit ta kort än men ska göra det.
tusen tack för de fina presenterna.

På dagis fick jag en bok i present. Den handlade om en flicka som skulle gå till doktorn. Efter dagis åkte jag och mamma till leksaksaffären där jag fick välja ut en alldeles egen present, jag var väldigt omständig och kräsen i affären men till slut valde jag en bil och en husvagn och den körde jag mycket med under dagen och kvällen.

Jag hade en bra födelsedag men mycket mys, vi tog även en liten kvällspromenad på stan.

Nu ser vi fram mot kalas nummer 3 på söndag då är det mammas familj som kommer, vi blir jättemånga, det innebär jättemånga paket =).

Igår blev jag jättearg på mamma på morgonen så jag sa att nu åker jag till Nina....men hon jobbar sa mamma då blev jag ännu argare och skrek....men det gick över efter en stund.

Imorgon kommer morfar och hämtar mig på dagis så åker vi till Sävsjö för både mamma och pappa jobbar på lördag morgon. Mamma ska jobba hela långa fredagen oxå från 8.30-21 och pappa jobbar sent med....men det blir roligt mormor och jag leker med bilarna. sen har vi mys i soffan med godis och idol.

THEO

1 kommentar:

Moster Nina sa...

Du vet att det är bara att komma hit theo. Anytime när mamma å pappa är sura!