onsdag 24 november 2010

Kallt

OJ OJ OJ vad kallt det är ute och massor med snö.
Dagis och jobb rullar på som vanligt här.
Mitt prat kommer mer och mer, just nu tjabbar jag konstant men har lagt till med en ful ovana att jag skriker vansinnigt högt.
Har även kommit in i en kiss & bajs period,pratar om det hela tiden och kallar allt och alla för bajskorv. Kanske inte jättepopulärt hos alla hmmm men jag skrattar gott.

I lördags vann vi 20.000 kronor på postkodlotteriet, passar mycket bra nu innan julen !
jag har börjat spåna på en önskelista som jag ska skicka till tomten. jag tycker inte om tomten men han kanske tycker om mig =))

på tisdag ska jag till BVC då ska jag säga att jag nu är 3 år och visa allt jag kan.

mamma har snart 3 veckors semester det ser hon fram mot jättemycket!
mamma och pappa ska åka till ullared med kompisarna hannah och jonas, jag och lex leon får inte följa med men det är nog lika bra det, det är långt att åka och mycket folk, tålamodet har en tendens att tryta i såna lägen.

men jag antar att det kommer att handlas en del till mig fast att mamma och pappa sagt att jag har allt man kan tänka sig och lite till.

julafton kommer att spenderas hemma hos oss får se om det är någon som vill komma hit =)) men det tror jag nog. På juldagen ska vi försöka träffa alla mammas kusiner på lite mys sen vet jag inte vad det blir mer, vi får se!
förra året hade vi knytkalas och det är smidigt så mamma och pappa inte är bundna till spisen hela dagen.
vi ska bjuda in lex leon och hans goa föräldrar på en liten mini-jul nån gång med tänkte vi, kanske byta lite julklappar och äta en massa gott =))

det ska bli så mysigt att sätta upp stjärnorna i fönstrerna nu tycker jag, eller ja kanske mamma mest då.

THEO

Inga kommentarer: