måndag 23 februari 2009

Fest för pappa

Igår hade vi alltså fest för pappa som fyller gubbe idag :-)
Jag bjuder på massa bilder eftersom det var många som låg hemma och var sjuka.

Kusinerna Alm.

Stollarna.




Pappa-son mys.


Simon, Ia och Helena.
Vi var i ett bergsrum, det var häftigt men mamma tyckte det var jobbigt att det inte fanns några fönster. Hon har cellskräck.




Sanna och Tobias.
GRATTIS till det nya huset!





Jonatan.








Evelina.



Jag tyckte det var onödigt att ha en duk på bordet.













Jag var ju tvungen att hjälpa pappa att öppna paket.



Toalettkön.









Sanna.


Jag och morfar.




The Old Man.



Pappa fick
*blommor
*pengar
*presentkort gånger flera
*en svart fin skål
*ett fint svart ljus
*ett silverarmband
*ett police armband (från mig)
Hoppas att jag inte glömt nåt men å pappas vägnar så säger jag TACK för alla paket och för ett trevligt kalas!
/THEO

















Inga kommentarer: