söndag 8 februari 2009

Ramkvilla & Schlager......

Idag har vi varit i Ramkvilla och hälsat på det gänget.
Efter fikat som innehöll bland annat choklad, glass och frukt var jag TVUNGEN att ta ett bad, tyckte alla andra men inte jag som ni kan se....
Under själva intaget av fika....

Fruktbitarna spottade jag ut...det är ju nyttigt ju...



Mmmmmm.....



Evelina fixar fruktsalladen...




Sötnöt!




Smile for the camera!








Mamma & Pappa...







Fin bild över The Lake.




Hittade en flaska med välling som kallnat....inte så gott men det funkar...


Jag och Jonatan busar.





Man skymtar ett litet leende bakom nappen.
Som ni ser står det mitt fina namn på nappen. Jag har fått 6 nya nappar med mitt namn på så dagisfröknarna ska veta vilken som är min.
Imorgon är det första riktiga dagen på dagis för min del.
Min avdelning heter Fågeln.
Det ska bli roligt, jag ska försöka att inte bli så ledsen när pappa lämnar mig.
Mamma kanske ska vara hemma från jobbet imorgon, hon har haft huvudvärk i en vecka nu och inga värktabletter hjälper. Hon har nog fått bihålsinflammation....stackars mamma.
Igår var vi på schlager-häng hos Adam, Helena & Anders.
Vi fick tacos, det hade jag aldrig ätit innan men det tyckte jag om, mums....
Sen fick jag tag i en punschpralin och det var ju jättegott och chips tryckte jag i mig en hel del med. Är det lördag så är det!
Jag har aldrig ätit det innan och nån gång måste ju va första gången!
Melodifestivalen tyckte vi var lite konstig....det var ju bara ett evigt ringande och duellerande men men det ska bli roligt nästa lördag och titta på deltävling 2.
Nu ska jag skyffla in lite gröt sen vankas det en promenad i min nya Bria vagn med ratt och ringklocka på. Tjoho!!!!
Puss på er / THEO










Inga kommentarer: