lördag 14 februari 2009

Min första teckning....





Igår satt mamma och jag och ritade lite, detta resulterade i min allra första teckning.
Självklart så åkte den upp på kylskåpet, den ska plastas in och sparas!





Mmmm vad gott det är att äta fil särskilt när man får äta själv.










Filätandet resulterade givetvis i ett bad.

















Mamma jobbar i helgen så pappa och jag ska mysa. På söndag ska jag på kalas till faster Malin som fyllde år igår.
Då blir det nog en massa gott att äta!
Dagis går jättebra, fröknarna är jättesnälla och jag får lyssna på musik när jag vill.
Jag älskar musik och dansar till allt.
Härom helgen så dansade jag till kyrklockorna men då tyckte mamma att det hade gått för långt....
Ha en trevlig helg och glöm för sjutton inte delfinal 2 i melodifestivalen ikväll.
THEO





3 kommentarer:

Fröken Nina sa...

Åh min lilla filplutt! Kan du inte skicka en teckning till "världens bästa moster"? Tack för det fina kortet! Jag blev jätteglad! Kram på dig!

Louise sa...

Hej hoppas att allt är bra med er! jättefina kort ni tagit! Jag har bloggutmanat er.. det går ut på att du ska lista 8 av dina ovanor. Vill du kan ju mamma eller pappa få svara för jag antar att du inte har så många ovanor än!
Kram Lollo och William

Monixx sa...

Vilken liten konstnär!
Superfint. Överös nu mamma med bilder som hon kan tapetsera med! :-)
Och jag måste skriva att bilderna på filätandet var ju underbara. Det är så det ska se ut! ;-)
Kram!