tisdag 17 februari 2009

Ledig dag

Idag är mamma ledig så då blir jag också ledig!
Vi ska inte göra så mycket.
Mormor och morfar kommer en sväng i eftermiddag, vi ska köpa födelsedagspresent till pappa.
Vi ska ha kalas för honom på söndag.

Annars händer det inte så mycket denna veckan.
Ska va på dagis onsdag,torsdag och fredag.
Mamma jobbar på lördag så då ska pappa och jag hänga.
På torsdag ska jag till BVC och mätas och vägas och visa att jag kan gå.

Nu ska jag busa.
Jag klättrar upp och ner på tv-bänken, jag lärde mig det igår men mamma säger att jag inte får vara där!

/THEO

2 kommentarer:

Louise sa...

Visst är allt man inte får roligast!! jag gillar stolarna i köket bäst för då kan man ta sig ända upp på bordet och det är högt!!! Idag har vi varit på dagis jag ska skolas in där och jag tycker att det är jättespännande. Mamma hälsar kram William

Martina Andersson sa...

hej hej vännen! men har ni också en blogg det är ju jättefin kommer absolut att följa er här kram Tina